|
Кількість
|
Вартість
|
||
|
|
|||
Bruce Willis Personal Edition – чоловічий парфум LR | Аромат від зірки
Опис аромату LR Bruce Willis Personal Edition
Абсолютний аромат від Брюса Вілліса. Особисте життя кіногероя унікально персоналізоване в ароматі Bruce Willis Personal Edition. Шляхетний та елегантний аромат, створений з урахуванням східних нюансів агарового дерева та пачулі. Ароматичний обертон створює фужерний відтінок, що розкривається пряністю чорного перцю та гіркою лавандою.
Що робить LR аромати унікальними?
Дуже високий вміст парфумерних олій
Стійкість ароматів підтверджено Незалежним Інститутом “Dermatest”
Найкраще співвідношення ціна-якість
Німецький стандарт
Свіжий початок перетворюється на неповторну чоловічу ауру, в якій уловлюються вишукана шкіра та тютюн. У розробці аромату та флакону брав участь сам Брюс та його дружина Емма Хемінг-Вілліс. Аромат створювався спеціально для чоловіка-героя, досвідченого у житті, який завдяки своїй харизмі впевнено та трохи безтурботно живе своїм приватним життям.
Композицію створювали парфумери концерну Givaudan (Швейцарія) спеціально для LR.
ПРЯНИЙ – ЕЛЕГАНТНИЙ – ШКІРЯНИЙ – ДРЕВЕСНИЙ
Напрями аромату: східний — пряний — привабливий.
Початкова нота: грейпфрут, апельсин
Середня нота: Гіркий перець, листя герані
Базова нота: Кедр, мускус, бензоїн.
І сама суперзірка, і його дружина Емма Хемінг-Уїліс, взяли участь у кожному етапі на шляху до досконалого результату, починаючи від рошука аромату та закінчуючи дизайном флакона.
відмінності
Загальні характеристики
Бренд – LR Health & Beauty
Пора року – осінь-зима
Час доби – день-вечір
Група ароматів – деревні
Інтенсивність аромату – інтенсивний
Концентрація – парфумерна вода EDP
Напрямок – вечірні
Об’єм 50 мл
Опис аромату – шкіряний, пряний, дерев’яний
Особливості товару – парфуми LR Health & Beauty не упаковуються у слюду (целофан)
Парфуми Bruce Willis отримали премію німецького парфумерного конкурсу 2011 року серед 5 найкращих у категорії Lifestyle Herren!
За успішне введення на ринок парфумерна серія Bruce Willis від LR здобула нагороду від Німецького союзу маркетингу в січні 2012 року в Мюнстер-Оснабрюк.




